مایکروسافت تلاش می کند تا کاربران کسب و کار راحت و با ویندوز 10

http://up.facenama.com/file/82364/ytrytryt.gif

http://up.facenama.com/file/83367/u0628u0646u0631_u0634u0628u06a9u0647_u0647u0627_u0627u062cu062au0645u0627u0639u06cc.gif

ای ادی لاین وثبت 
ادیتان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



نظر تون در مورد وبلایگ بروز نویسان

ویندوز 10 نسخه

تجزیه و تحلیل اخبار: نسخه بعدی ویندوز مایکروسافت

قابل دسترس در شش نسخه، که نیمی از آن به طور خاص در کسب و کار با هدف کاربران خواهد بود.

صبر برای ویندوز 10 به پایان رسید. به گفته سخنگوی مایکروسافت، "ویندوز 10 در دسترس خواهد بود بعد از این تابستان." متاسفانه، من قادر به متقاعد کردن سخنگوی مشخص تر، به طوری که به معنی به روز رسانی بزرگ خواهد شد قبل از سپتامبر 23 اتفاق می افتد، از آن روز اول پاییز است. اگر من یک مرد شرط بندی بود، من در نیمه دوم ماه اوت یا چند روز اول سپتامبر شرط می بندم. اما در واقعیت، روز خاص به سختی مهم است. چه امر این است که مایکروسافت به نظر می رسد سخت کار شود تا ویندوز 10 را خوش طعم را به کاربران کسب و کار در تمام ابعاد. این متفاوت است از انتشار ویندوز 8، که برای صفحات لمسی بهینه سازی شده بود اما قدیمی کاربران صفحه کلید و ماوس در سرد باقی مانده است. نشانه های کلیدی جدی است که با مایکروسافت در حال نزدیک شدن ویندوز 10 برای کسب و کار را می توان در شرح و توصیف این شرکت از دیده شش نسخه مختلف که در حال منتشر شد، با سه تن از آنها ویندوز 10 نرم افزار، ویندوز 10 و ویندوز 10 شرکت موبایل Enterprise- برای طبقات مختلف از کاربران کسب و کار طراحی شده است. مایکروسافت نیز آزاد نسخه از ویندوز 10 برای آموزش و پرورش، خانه و استفاده از تلفن همراه. مایکروسافت معاون رئیس جمهور شرکت برای ویندوز و جستجو بازاریابی تونی پیامبر در وبلاگ گفت که وجود خواهد داشت نسخه های ویندوز برای اتمس، نقطه از فروش دستگاه، پایانه های دستی و رباتیک صنعتی، و همچنین به عنوان یک نسخه به نام ویندوز IOT هسته برای دستگاه های مانند دروازه و دیگران است که در اینترنت از چیزهایی را اجرا خواهد کرد.

 

خبر خوب برای کاربران ویندوز 10 طرفدار، که مایکروسافت قصد دارد در کسب و کارهای کوچک و آوردن خود را-خود-دستگاه (BYOD) مشتریان، به روز رسانی به ویندوز 10 رایگان خواهد بود. در حالی که مایکروسافت تا به گفت نه دقیقا چگونه این اتفاق خواهد افتاد، رسول می گویند که آن را به عنوان یک سرویس، که احتمالا بدان معنی است که تمام به روز رسانی، از جمله به روز رسانی عمده، به صورت آنلاین تحویل داده.

 

این احتمالا به این معنی است که کاربران فعلی ویندوز 7 و ویندوز 8.1 قادر خواهد بود به حرکت به ویندوز 10 را به همان راه که آنها استناد به روز رسانی ویندوز. این مهم است که توجه داشته باشید که به روز رسانی ویندوز است که به طور بنیادی برای کاربران کسب و کار با راه اندازی ویندوز 10. نسخه جدید از تغییر ویندوز به روز رسانی برای کسب و کار طراحی شده است را شرکت کنترل بسیار بیشتری بر که در آن، چه وقت و چگونه به روز رسانی می شود. مدیران IT قادر به تعیین کامپیوترهایی که به روز رسانی برای اولین بار دریافت خواهد بود. آنها همچنین می توانند کنترل کامپیوتر باید توسط به روز رسانی قطع نیست تا زمانی که مدیریت تصمیم می گیرد به انجام این کار و همچنین بار مجموعه ای زمانی که به روز رسانی باید انجام شود. علاوه بر این، مایکروسافت مجموعه ای جدید از ویژگی های امنیتی برای نسخه های کسب و کار از ویندوز اضافه کرده است، از جمله چیزی به نام "گارد دستگاه"، که می تواند مجموعه ای به طوری که تنها برنامه های مورد اعتماد مجاز به اجرای.گارد دستگاه همچنین با سخت افزار مبتنی بر انزوای بیش از حد کار می کند V به حاوی نرم افزارهای مخرب. نیز وجود دارد یک فروشگاه ویندوز برای کسب و کار است که تنها برنامه های گواهی شده و مورد اعتماد حاوی باشد.

از دیگر ویژگی های امنیتی پیشرفته شامل حفاظت از هویت، که در میان چیزهای دیگر با پشتیبانی از احراز هویت بیومتریک، و کاربرد حفاظتی، است که پشتیبانی از صدور گواهینامه نرم افزار و می تواند اعدام به یک برنامه گواهی محدود می کند. سوال مهم ترین برای اکثر کسب و کار است که چقدر به روز رسانی از نظر منحنی یادگیری، سخت افزار جدید و پیچیدگی پشتیبانی نیاز خواهد داشت. همانطور که شما ممکن است انتظار داشت، مایکروسافت می گوید همه بسیار خوب خواهد بود، اما در حال مرتب کردن بر اساس مشکوک پسر، تصمیم گرفتم برای دیدن برای خودم. برای این کار، من برای اولین بار ویندوز 10 بر روی یک کامپیوتر 64 بیتی با پردازنده AMD، که یکی از من برای من مورد استفاده قرار نصب اولین نگاه در ویندوز 10 بازگشت در پاییز. سپس، فقط به تایید می کنند که سیستم عامل جدید نیز در قدیمی، رایانه های شخصی ضعیف و ناتوان برخی از شرکت ها در حدود اجرا شود، من در 32 بیتی HP ایستگاه کاری های باستانی که در اصل فرار ویندوز ویستا نصب ویندوز 10.

 
 
 

ویندوز 10 نرم افزار است که نسخه به عنوان بخشی از برنامه های ویندوز خودی منتشر شد، کاملا بر روی هر دو ماشین آلات کار کرده است. در کمال تعجب من، آن را به آسانی به کار گرفته دوگانه، مانیتور با وضوح بالا بر روی ایستگاه های کاری HP باستان، و آن را اجرا می همه از برنامه های موجود. این دستگاه قبلا شده بود در حال اجرا ویندوز 8.1 و ویندوز 10 نشان داد که بهبود چشمگیر در نظر سهولت استفاده و عملکرد.

 

در حال حاضر، نصب و راه اندازی اولیه از ویندوز 10 نیاز است که شما یک دی وی دی با استفاده از ایجاد فایل ISO است که شما از مایکروسافت دانلود کنید. به نظر می رسد که مایکروسافت قصد دارد برای انجام ارتقاء به ویندوز 10 با دانلود نرم افزار آن را به عنوان با به روز رسانی می کند. در حال حاضر، به روز رسانی عمده برای ویندوز 10، حتی به نقطه نصب مجدد سیستم عامل می شوند، به این ترتیب انجام می شود. برخی از چیزهایی که واقعا نمی انتقال به محیط کسب و کار را، با این حال وجود دارد. یکی از این Cortana، معاون دیجیتال است. به کار خوب، Cortana نیاز به یک میکروفون و بلندگو، که هر دو در محیط های سازمانی نسبتا نادر است. شما می توانید با تایپ کردن در Cortana دستورات یا سوالات استفاده کنید، اما اگر شما قصد انجام این کار، شما نیز ممکن است فقط نوع در شرایط جستجوی خود را در یک موتور جستجو بدون کمک Cortana است. دکمه شروع بازگشته است، و آن را با دادن آن یک منوی که ترکیبی از منوی شروع از ویندوز 7 و ویندوز 8.1 است افزایش یافته است. خبر خوب این است که شما در حال حاضر اقلام استفاده می کنید اغلب در یک مکان. چه این همه به معنی برای کاربران کسب و کار است که در حالی که وجود خواهد داشت یک منحنی یادگیری، آن را نمی خواهد شیب دار. اما کارکنان پشتیبانی خود را باید آموزش داده شود به مقابله با آن در حالی که آنها نیز در حال یادگیری هستیم برای استفاده از ویندوز 10 خود را. این کار غیر ممکن نیست، اما آن کار خواهد کرد نیاز، بنابراین شما نیاز به برنامه ریزی بر روی آن.

 

منبع"eweek

گرداوری"بروز نویسان

مترجم" گوگل

 




:: موضوعات مرتبط: گوناگون , ,
:: بازدید از این مطلب : 919
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ارسال اين مطلب به ( فيس نما ) ارسال اين مطلب به ( فيس بوک )
Addthis کلوب توئیتر بالاترين گوگل بوک مارکت دیگ ياهو مسنجر
اشتراک گذاري در لينکدين
دلیسوز
ن : nadi91
ت : سه شنبه 27 / 2 / 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








http://www.1br.ir/google372f1c785d46a5e4.html

صفحات پاپ آپ popup window